Jeg <3 trening!

Det har n gtt litt over en mned siden jeg satte igang treningsprogrammet mitt, som jeg gjr 5 ganger i uken. Jeg har allerede kt flere av velsene fra 12 ganger til 16 ganger og s til 20 ganger. Det er s utrolig deilig nr man bare kommer seg over kneika! N merker jeg at jeg blir rastls de dagene jeg ikke trener, og jeg merker at det bare kjennes helt utrolig deilig sette igang. Flelsen jeg sitter igjen med etter ha utfrt treningsprogrammet mitt er bare s deilig!

Noe jeg har merket at motiverer meg en del er faktisk sette i gang med treninga nr jeg er mest sliten. Jeg tenker p det som en slags "velse" til hverdagen blir mer stressende. Jeg tenker slik at: "hvis jeg ikke klarer sette igang med treninga n som jeg er sliten, s kommer jeg ihvertfall ikke til klare det p daglig basis nr det eller det blir mer hektisk!" Det hjelper faktisk. Det motiverer meg til fortsette, til og med de dagene jeg er mest sliten og stressa og bare vil krype ned i sofaen.

Jeg har ogs endret kostholdet mitt drastisk. Til frokost spiser jeg oftere havregryn med blbrsyltety eller annet snadder, eller jeg spiser noen hjemmebakte rundstykker med salat til. Gjerne tunfisk og egg, jeg ELSKER tunfisk og egg. Siden jeg er ganske tynn i utgangspunktet, og jeg gjerne vil ha litt strre armer, lr og rumpe s lar jeg meg selv unne meg litt mer fettete mat innimellom ogs. Gjerne amerikanske pannekaker med lnnesirup (det er s godt!) Men jeg prver f i meg mye fett fra avokado, ntter og lignende s mye jeg kan. Vil jo helst ha det sunne fettet.

Jeg trener flest velser for lr og rumpe. Tar litt arhevinger for armene og noen sit-ups for magen. Har nettopp ftt meg en rockering som jeg ogs kommer til bruke mer regelmessig nr jeg bare fr dreisen p det. Jeg har merket veldig gode resultater p hele kroppen faktisk. Har begynt f litt sprettrumpe, og jeg m si den ser mye finere og rundere ut!! Hard insats gir gode resultater. Selv om jeg ikke har fokuset p mage har jeg likevel begynt f antydninger til markerte muskler der ogs. Men jeg vil helst prve holde en litt smalere midje og fokusere mest p rumpe og lr. Jeg kommer snart til putte inn noen armhevinger til sidene ogs. Har et nske om anskaffe meg litt vekter til ha hjemme, s jeg kan trene armene litt mer ogs (+ til bruk i kompinasjon med noen av de andre velsene). Har allerede ftt ganske markerte muskler, men nsker f litt mer strrelse p de og.. : )

Jeg har et par nye velser jeg kommer til legge til treningsprogrammet mitt, og dette vil bli oppdatert litt etterhvert her.

Og husk: DRIKK MYE VANN!!!! Det er s bra for hele kroppen.

Og til alle dere som tar betakaroten: betakaroten er et stoff man fr naturlig fra gulrtter. Istedenfor bruke massevis av penger p kunstige tabletter, vil jeg istedet anbefale spise fire gulrtter daglig, som tilsvarer en tablett med betakaroten.

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Ine Camilla

Ine Camilla

22, Larvik

Jeg er en jente p 22 r som bor i Larvik med min samboer og vre to katter. Jeg har en lidenskap for matlaging, og vil skrive en del om det. Er ellers en blid og livsglad jente.

Kategorier

Arkiv

hits